Rajd Fidelitas

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 08.09.2013 | Komentarze 8

Krótko, zwięźle i na temat. Pokręciłem się trochę przy Rajdzie Fidelitasa.

Na Placu Jagiellończyka zebrała się całkiem spora grupa rowerzystów wszelkiej maści. Numerów startowych jak podali organizatorzy było zaledwie trzysta. Sporo osób jechało jednak bez zapisów. Tradycyjnie pojawiło się kilka ekip przyjezdnych, a wśród nich grupa z Tczewa pod wodzą koleżanki Nefre.
Tym razem trasa była, lekka, łatwa, prawie przyjemna i wiodła po płaskim do Krzewska. Na trasie zauważyłem jednak kilka nieprzyjemnych kraks lecz z przyczyn humanitarnych nie robiłem fotek.
Peleton już na początku rozciągnął się nieco. Dodatkowo na przejeździe kolejowym w Raczkach Elbląskich swoistego podziału dokonał pociąg.
W Węglach nastąpiła pozorna konsolidacja Rajdu lecz tu zaskoczył mnie główny pilot który na pytanie strażaków rzucił hasło "walimy spokojnie trzydzieści".
Niestety musiałem wracać samotnie do Elbląga, bo obowiązki składkowe ZUS-u wzywały. Prułem mocno lecz do tych 30 było mi daleko.

Rajd Fidelitas © biker2000

Rajd Fidelitas - na przejeździe kolejowym w Raczkach Elbląskich © biker2000

Rajd Fidelitas - konsolidacja grupy w Węglach © biker2000

/////

| 12:55 środa, 11 września 2013 | linkuj DareckiEB nawet jakbyś stanął na rękach to i tak number 89 górą :-)
DareckiEB
| 21:49 wtorek, 10 września 2013 | linkuj Jedno zdjęcie trzeba wywalić, bo oglądalność spada... ;)
sierra
| 05:33 wtorek, 10 września 2013 | linkuj Za rok się zapiszę, opłacę to i pewnie medal dostanę ;)
Nie byłem w Bażancie ale po zdjęciach widać, że impreza była udana
Pozdro rowerowo
arturbike
| 20:21 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Zabawa przednia, towarzystwo doborowe :-)
| 19:32 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Nefre jasne, że było super, pozdrawiam :-)
Rafi , Ty coś kręcisz ! Raczej nie kręcisz :-(
Łukasz78 nie muszę Ciebie zapraszać, przybywaj !!!
lukasz78
| 15:49 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Kurczę, no muszę w końcu o ten Elbląg zahaczyć, skoro takie sliczne bloki macie :)
rafi1368
| 15:29 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Chyba więcej rowerzystów z roku na rok bierze udział,całą drogę zajęli :)
Nefre
| 21:32 niedziela, 8 września 2013 | linkuj Było super:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzepo