Środa Dareckich

Środa, 9 października 2013 · dodano: 09.10.2013 | Komentarze 3

Poranek rozpoczął się małym bum-bum. W odległości 400 metrów od domowej bazy opona straciła swoją prostą formę. Akcja ratunkowa przebiegła bez zbędnych komplikacji.

Gumka balonowa © biker2000

Jak przystało na Dareckich zaliczyliśmy dzisiaj podmiejską trasę przez Helenowo, Bielnik II i Kępki. Tu złowiwszy małe conieco ruszyliśmy w drogę powrotną przez Kepę Rybacką i Nowakowo.

Połów DareckiegoEB © biker2000

Plan na dzień jutrzejszy jest bardzo ambitny.

////

| 22:00 czwartek, 10 października 2013 | linkuj Marecki , ja nie dbam o opony? Poruszam się sporadycznie ebowymi ddrami i oto efekt. Gdybym jeździł po nich częściej jak nic miałbym zaliczone pęknięcie obręczy :-(.
Jak sie dowie antoś macierewicz to powoła komisję do zbadania ebowych ddrrów :-)

b]Tomar66 [/b] jaki tam rower drooogi - 3,50 :-) Gumy słabe bo teraz to tylko czajna bez stomila :-)
tomar66
| 17:49 czwartek, 10 października 2013 | linkuj Normalka...rower drooogi a kapcie zabawkowe. Coś za coś...Dobrze że to nie na Harpaganie.
MARECKY
| 16:10 czwartek, 10 października 2013 | linkuj Ty zupełnie nie dbasz o opony! Jak tak można zapuścić gumę :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pokoj