46 Harpagan - Kwidzyn

Sobota, 19 października 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 7

Na tę imprezę trzeba czekać, aż pół roku.
Tym razem czekaliśmy od wiosny do jesieni. Czekaliśmy cierpliwie.
Kwidzyn przywitał nas piękną poranną mgłą, zaś Organizatorzy potraktowali możliwością jazdy na drugi brzeg Wisły i innymi terenowymi atrakcjami.

Dziś zapodaję tylko kilka fotek z trasy i bazy.
Jestem dumny z Mikołaja.

//////////-//////////-/
Kategoria Ponad 50 km, Harpagan

rafi1368
| 01:58 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Gratulacje dla wszystkich biorących udział :)
kbialy2002
| 08:32 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Darek gratulacje za wysokie miejsce - no i Mikołajowi również - blaszka w czółko... Ja goniłem moja grupę po dwóch awariach i w końcu ich złapałem w Licze... Ganiali mnie jak bura kotkę po kuchni....
robert1973
| 07:55 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Gratulacje Mikołaju !!
DareckiEB
| 23:39 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Gościu weselny!
Możesz być z Elbląga, Hameryki, a nawet Rumunii - a jednak swoim komentarzem dajesz świadectwo, że jesteś pistolecikiem bez lewego jajeczka, a nawet małym przecinkiem...
Zaklej sobie kamerkę (bo widać), nie chlej tyle wieczorami i nie rżnij agenta.
Zespół czeka na fachowców :)
| 21:37 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Poważni ludzie to nie piszą głupot :-)
Gość | 21:17 niedziela, 20 października 2013 | linkuj kogo obchodzi ta wasza ustawka? przecież już dzieci widzą, że to lipa, po ostatnim Elblągu poważni ludzie omijaja tego typu imprezy szerokim łukiem

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esami