Elbląski Dzień Niepodległy

Poniedziałek, 11 listopada 2013 · dodano: 11.11.2013 | Komentarze 2

Żeby nie było, że jestem anty.
Pojechałem na zaproszenie ogólne powitać Józefa Marszałka Piłsudzkiego co to postanowił wpaść na Święto do Elbląga.
Złośliwi twierdzili, że przyjazd się nieco opóźnił bo tory były złe i PKP dało ciała.
Ktoś nawet stwierdził, że może to złośliwi SOKiści zatrzymali Marszałka Piłsudzkiego za to, że przechodził przez tory lub nie miał ważnej peronówki.
Niech tam mówią co chcą.
Mnie się prawie wszystko podobało oprócz tego, że J.P. Marszałek okazał się bardzo zmęczony lub leniwy i ot tak nieświadom spoczął był na Starym Mieście. Mamy wszak ulicę nazwaną bardzo chlubnie jego imieniem i mógłby się tam pofatygować.
Brnąc historycznie ulica ta nazywała się jeszcze niedawno 22 Lipca lecz co Gość może wiedzieć o 1944 :-)
Swoją drogą szkoda, że Marszałek nie jeździ na rowerze bo mógłby wtedy wystartować w EINO :-(

Zupełnie niepodlegli elbląscy rowerzyści © biker2000

Zupełnie niepodlegli elbląscy rowerzyści na Placu Dworcowym © biker2000

Zupełnie niepodlegli elbląscy rowerzyści robią wjazd na Stare Miasto © biker2000