Rowerowa Niedziela na 102

Niedziela, 17 listopada 2013 · dodano: 17.11.2013 | Komentarze 4

Korzystając z niedzielnego wolnego czasu postanowiłem nieco zaszaleć. Pod wodzą Artura zrobiłem taką oto trasę.

Elbląg - Helenowo - Adamowo Osiedle - Janowo - Jazowa - Kępki - Bielnik II - Kępa Rybacka - Nowakowo - Rubno - Zawiszyn - Próchnik - Jelenia Dolina - Ogrodniki - Zajączkowo - Majewo - Nowe Monasterzysko - Sokolnik - Zastawno - Warszewo - Borzymowo - Aniołowo- Weklice - Pasieki - Komorowo Żuławskie - Janowo - Gronowo Górne - Nowe Pole - Elbląg.
Zarys trasy znajdziecie na blogu kierownika Artura.

Już na samym początku trasy uzupełnieni treningowo przez 1/2 Tomara "zupełnie niespodziewanie" spotkaliśmy grupę znanych rowerzystów z Elbląga pod wodzą Mareckiego. Nie wiem czemu Artur zdecydował się puścić mnie na pokonanie kilku bardzo błotnych odcinków terenowych. Tomar z przyczyn politycznych odbił w Zajączkowie.
Żeby nie było gnuśnie i jednostajnie los spowodował, że pomiędzy Borzymowem i Aniołowem, a jakże zupełnie przypadkowo natrafiliśmy na rozpalone ognisko. Mając akurat przy sobie po kawałku starej kiełbasy zrobiliśmy sobie pyszne małe pieczyste.

Rowerowa niedziela - na starcie © biker2000

Rowerowa niedziela - na trasie © biker2000

Rowerowa niedziela - Darecki pod dębem Hogo © biker2000

Rowerowa niedziela - jest ugień © biker2000

Rowerowa niedziela - jak ugieńto i kiełba © biker2000

Na koniec wyjaśniła się sprawa taplania w błocie. Artur miał zamówioną myjkę.
Rowerowa niedziela - myjka © biker2000

Jak to się stało, że dziś zaliczyłem kolejną tegoroczną stówkę?