odwierty.eu

Wtorek, 3 grudnia 2013 · dodano: 04.12.2013 | Komentarze 8

Pewien obywatel kierowca próbował mnie dzisiaj wpasować w krawężnik dumnie wyjeżdżając z drogi podporząkowanej. Ciemno było, a ja oświetlony. Jako, że było to auto firmowe pozwoliłem sobie ma małą dygresję i wysłałem maila. Dostałem nawet odpowiedź, że kierowca dostanie ostrżeżenie.

Odwiery.eu © biker2000

// - 19,036

Nefre
| 23:41 sobota, 7 grudnia 2013 | linkuj Jest tyle różnych niebezpiecznych sytuacji na naszyvh polskich drogach, że strach jeźdźić....uważajcie na siebie....
oelka
| 15:36 sobota, 7 grudnia 2013 | linkuj Zdjęcie może nie wyraźne, ale widać że odwierty mają pirata na pokładzie ;-)
DaruS
| 16:33 piątek, 6 grudnia 2013 | linkuj Dobrze kuźwa! Rowerzystami nie będą odwiertów w asfalcie robić! ;)
| 20:24 czwartek, 5 grudnia 2013 | linkuj Arturbike żaden tam ze mnie twardziel, chłopina "miętko" jechał i na dodatek nie trafił na słynną elbląską zieloną falę. Fotka niewyraźna bo mnie się ręka dziwnie trzęsła :-)
arturbike
| 16:43 czwartek, 5 grudnia 2013 | linkuj Ale twardziej jesteś, nie każdy tak potrafi szybko wyjąć aparat foto :-P
| 18:45 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj szwajcarski zegarek słyszę tykanie :-)
Marecki to odwierty zadarły ze mną i teraz robią dodatkowe odwierty w poszukiwaniu pampersów.
MARECKY
| 17:37 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Ty nie zadzieraj z odwiertami, bo ci gaz łupkowy znajdą pod podłogą :-).
szwajcarski zegarek | 17:17 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Dariusz ale Ty jestes charyzmatyczny :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nychw