Pączków NIET :-(

Niedziela, 8 grudnia 2013 · dodano: 08.12.2013 | Komentarze 3

Miałem chęć lecz niestety nie dysponowałem wolnym czasem.
16 elblążan pod wodzą Mareckiego udało się na „Grudniowe Pączki” do Nowego Stawu.
Od Jarhawa wiem, że w konsumpcji pomagała im słynna grupa z Tczewa.

Grudniowe Pączki © biker2000

Po odprowadzeniu Pączusiów do ronda Lear pokręciłem się nieco po mieście i zostałem nagrodzony możliwością bliskiego spotkania z Wielką Nagrodą Augsburską.

Tramwaneiros © biker2000

// - 18,565

| 23:01 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj kdk Tramwaj duży i bardzo stary z odzysku. Póki co ma jazdy próbne i szkoleniowe.
sierra
| 06:37 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Niestety 16. "dusz" do punktu docelowego nie dojechało :(
Można powiedzieć, że to "dzięki" lodowo-lodowemu "odcinkowi pomiędzy Jegłownikiem a śluzą w Michałowie :( no a później było tylko rowerowo ;)
Samo osobiście zaliczyłem cztery przyziemienia (to ostatnie na wylocie w Nowakowie) chociaż "Moja Gwiazda" została "obuta" w nowe ogumienie (wczoraj to nawet opona kolcowana by nie pomogła)
Niemniej jednak było warto i nie żałuję, że nie nie wybrałem się na Elbląskie Morsy...
kdk
| 06:14 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Duży ten tramwaj. Jeździ jeszcze kiedykolwiek przepełniony czy postawiliście na luksus i każdy ma miejsce siedzące ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alrek