Spokojnie po Ebowie

Poniedziałek, 3 marca 2014 · dodano: 04.03.2014 | Komentarze 6

Jak się jeździ to można odkryć to i owo.
Na Stoczniowej powstaje ddrka, że hoho. Całe 24 metry długości.

Nowa ścieżka rowerowa na Stoczniowej
Nowa ścieżka rowerowa na Stoczniowej © biker2000

///

arturbike
| 11:03 piątek, 7 marca 2014 | linkuj Kostka już luźna i lepiej nie będzie :-(, a krawężnik wczoraj lekko moim traktorem uklepałem :-). Czekam na stanowcze działanie OR (y)
gizmo201
| 09:21 piątek, 7 marca 2014 | linkuj tylko ten wysoki krawężnik chyba nie wiedzą co ścieżka wg przepisów jest, same utrudnienia. Pal licho mtb, ale szosą to bym się nie odważył jechać tą kostką
MARECKY
| 18:21 środa, 5 marca 2014 | linkuj Wysokim krawężnikom mówię stanowcze NIE ! Jak tylko zaproszą mnie na odbiór techniczny to dam temu wyraz. A jak nie zaproszą to też dam :-)
Gość | 16:40 środa, 5 marca 2014 | linkuj Ten krawężnik pewnie tak zostanie :-)
| 06:08 środa, 5 marca 2014 | linkuj Poczekamy chwilę i nożyczki w dłoni będzie dzierżyć Miss Ziemi Elbląskiej :-)
arturbike
| 17:56 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj Kupiłem szampana, Ty Darecki załatw szarfę i gościa z nożyczkami :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eniem