Spokojnie po Ebowie

Wtorek, 13 maja 2014 · dodano: 13.05.2014 | Komentarze 8

Miejsce znane i przez elbląskich rowerzystów bardzo lubiane.
Swoją drogą Robert też dzisiaj zrobił swoisty festiwal po ebowych ddr-kach.

Na ebowej ddrce rower można postawic na sztorc
Na ebowej ddrce rower można postawic na sztorc © biker2000

///

Gabs | 20:27 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj mój Drogi, 24 maja to ja jadem sobie na rajd do Mikoszewa :P
| 21:20 czwartek, 15 maja 2014 | linkuj Gabs nikomu nie zamierzałem dogryzać zamieszczając w dobrej wierze fotkę starej nieco spartolonej ddr-ki i nawet etap wielkiego parcia na szkło w swoim marnym żywocie sprytnie zakończyłem. Na piwo zapraszam Cię 24 maja pod warunkiem, że wystartujesz w XLVII EINO (nie mylić z 47 eino) :-)
Gabs | 18:36 czwartek, 15 maja 2014 | linkuj Niby dorośli Panowie, a zachowują się jak chłopcy. Jeden wciąż drugiemu dogryza i to z wzajemnością. Panowie trochę życzliwości dla siebie. Zamiast tu pisać zażalenia jeden na drugiego, skoczcie na piwo i sobie wyjaśnijcie wszystko ;) Miłego dnia życzę obu Panom :D
MARECKY
| 13:07 czwartek, 15 maja 2014 | linkuj Taki sam społecznik jak inni :-).
| 08:37 czwartek, 15 maja 2014 | linkuj Do znawcy lecytyny się odwołuję podszptując, że jest w Ebowie OR :-)
MARECKY
| 05:50 czwartek, 15 maja 2014 | linkuj Na luki w pamięci dobra jest lecytyna :-P. Nie trać czasu na pisanie - działaj. Adres znasz :-)
| 21:20 środa, 14 maja 2014 | linkuj Marecki rozumiem, że jest trudno lecz takimi sprawami powinny zajmować się osoby kompetentne lub okołokompetentne. Przypomnij mi kto :-)
Żadnej "lepperiady" podczas wykonywania fotki nie było, gdyż tym fragmentem mało kto uczęszcza przestrzegając słynnych przepisów o ddr-kach (sic)
MARECKY
| 06:57 środa, 14 maja 2014 | linkuj Darecki, nie urządzaj lepperiady :-P. Jest i tak wystarczająco trudno.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lupac