Spokojnie po Ebowie

Wtorek, 18 listopada 2014 · dodano: 19.11.2014 | Komentarze 4

Wałęsając się po Ebowie całkiem przypadkiem zauważyłem montaż choinki na Placu Dworcowym. Znaczy się Święta Bożego Narodzenia będą. Potem pojechałem sprawdzić jak wygląda "autostrada" z Dębowej na Zatorze.

Montaż choinki na Placu Dworcowym
Montaż choinki na Placu Dworcowym © biker2000

Przelotówka Dębowa - Lotnicza
Przelotówka Dębowa - Lotnicza © biker2000

Przelotówka Lotnicza - Dębowa
Przelotówka Lotnicza - Dębowa © biker2000

/// - (43) 20,256

oelka
| 23:06 wtorek, 25 listopada 2014 | linkuj Z ostatniego zdjęcia wynika, że na tej przelotówce szofer np. zajęty obsługą telefonu komórkowego, może przeżyć swoje ostatnie i największe zdziwienie. Bo oto ktoś zbudował szopę w poprzek drogi.

Hitów świątecznych jeszcze nie słyszałem, ale ozdoby choinkowe już widziałem w sprzedaży.
| 07:08 czwartek, 20 listopada 2014 | linkuj Ebowo rządzi się własnym "PRAWEM" i nie należy tego mylić z "SPRAWIEDLIWOŚCIĄ" :-)
Nefre
| 22:10 środa, 19 listopada 2014 | linkuj Trochę się pospieszyli z tą choinką.....
kdk
| 16:18 środa, 19 listopada 2014 | linkuj Choinka w listopadzie to nie na święta tylko na Mikołaja albo dziada Mroza, pewnie Putin wam coś podrzuci.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza