Spokojnie po Ebowie

Poniedziałek, 5 stycznia 2015 · dodano: 05.01.2015 | Komentarze 3

Do południa załatwiałem różne ważne sprawy i przypadkowo trafiłem na Mariana który również załatwiał ważne sprawy. Wieczorkiem miałem plan spotkaniowy z grupą Roberta lecz Ci się opierdalali w jeździe i niestety musiałem zrezygnować i kręciłem się w kółko po Pigalaku.

Początek rowerowego stycznia nastraja mnie bardzo pozytywnie. Wykonałem próbę śladową opon i wynik uproszczony wyszedł całkiem niezły. Na ośmiu przejazdach współczynnik kompensacyjny uległ poprawie o 23 mg/min.
Jedynie jestem niezadowolony z uzyskanych przewyższeń gdyż średnia ich na przejechany kilometr w tym roku spadła o 0,666 metra na km.

Spotkanie z Marianem
Spotkanie z Marianem © biker2000

Ślady
Ślady © biker2000

5-/////

| 22:54 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj Marecki grzecznie mrugam ;-) i jak się spotkamy to opowiem Ci dokładnie o całej tej historii bo tu to musiałbym napisać najdłuższe wyjaśnienie ;-))

Marian65 zapisz się na BS. Widzisz jak może być wesoło :-)
marian65 | 22:22 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj Miło było ponownie spotkać kolegę i chwilkę pogawędzić.
Znam tą analizę przewyższeń. Szkoda, że ma tendencję spadkową.
MARECKY
| 22:14 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj Wykonałem próbę śladową opon i wynik uproszczony wyszedł całkiem niezły. Na ośmiu przejazdach współczynnik kompensacyjny uległ poprawie o 23 mg/min.
Jedynie jestem niezadowolony z uzyskanych przewyższeń gdyż średnia ich na przejechany kilometr w tym roku spadła o 0,666 metra na km

WTF, że grzecznie spytam? :-))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciamo