Spokojnie po Ebowie

Wtorek, 3 lutego 2015 · dodano: 03.02.2015 | Komentarze 8

Skoro Roberto wczoraj podjechał do Malborka by po ciemnicy sfocić pewien znak to ja dziś na znak protestu poszedłem na całkowitą łatwiznę i zrobiłem fotki dwie podobne w Ebowie. Ebowo jest OK z słynnym kontrapasem gdzie można parkować w sposób różny, tudzież dowolny lub próżny. Telefonowałem i czekałem całe pół godziny i nikt niestety nie podjechał. Widocznie Ebowo ma jakiś współczynnik niemocy strażowo-milicyjnej lub wszędzie jest zbyt dakeko.  Obiecuję nigdy więcej podobnych akcji inicjować nie będę bo jeszcze mnie złapią, zbiją, skopia i zakują w kajdany.
Potem odjechałem urzędowo-podatkowo i niestety kolejka w um mnie przerosła. Widocznie rzucili na mieście ogórki kiszone w promocji lub gratisie :-)

Znak z kreską specjalnie dla Roberta :-)
Znak z kreską specjalnie dla Roberta :-) © biker2000

Jest i drugi taki w Ebowie :-)
Jest i drugi taki w Ebowie :-) © biker2000

Po 22 niczym Agent wykonałem SupTajMis !!!

34-////

oelka
| 00:30 piątek, 6 lutego 2015 | linkuj A może z SM spróbować inaczej.
Czasem to działa, nie wiem, czy w każdym mieście.
Zadzwonić i zgłosić sprawę, przy okazji poprosić o numer zgłoszenia.
Potem na maila SM wysłać zdjęcie, jako dodatek do zgłoszenia telefonicznego numer...
Trzeba się tylko liczyć z koniecznością późniejszej wizyty w SM, aby zweryfikować zdjęcie z oryginalnego nośnika.
SM może wówczas, mając taki materiał, wysłać sympatyczne zaproszenie do właściciela zaparkowanego wehikułu.
| 22:51 czwartek, 5 lutego 2015 | linkuj gościu 94.40.44.137 mój stat, moje tematy. Wpadnij do Ebowa z bliźniakiem to pokażę gdzie jeździłem. Meliska gratis :-)
Gość | 10:15 czwartek, 5 lutego 2015 | linkuj Darecki znowu nie na temat. Myślenie słaba strona? Nie napisałeś gdzie tyle niby jeździłeś (zmyśliłeś)
| 22:44 środa, 4 lutego 2015 | linkuj gość musisz mieć szybki internet i zbyt śliską klawiaturę, bo zanim pomyślisz to już po wszystkim ("myślenie" trudne słowo)

Dynio musiałem odpuścić gdyż huta wzywała. Nie musisz przepraszać bo "nasza'' sm rządzi się swoimi prawami - jeden jest bratem drugiego, a ten drugi pociotkiem trzeciego, trzeci zna inspektora, a ten podkomisarza i itd. itd.
Dynio
| 22:23 środa, 4 lutego 2015 | linkuj Tematu takiego parowania bym nie odpuścił i dzwonił do usranej śmierci. ZA SM wypada mi przeprosić.
Gość | 09:32 środa, 4 lutego 2015 | linkuj Gdybyś objechał cały Elbląg dookoła to byś nawet nie zrobił 42 km. EB,Suchacz, Łęcze,Milejewo,Gronowo, EB - 40 km. a ten pisze po mieście 42 km. Śmiech na cały EB
Gość | 08:29 środa, 4 lutego 2015 | linkuj Popraw, miało być 4,2 km
Gość | 08:28 środa, 4 lutego 2015 | linkuj Kręcił się po mieście i 42 km. Głupi uwierzy

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iotaj