avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 284473.00 kilometrów.

Ebowo (laczkowo)

Piątek, 20 lutego 2015 · dodano: 21.02.2015 | Komentarze 12

Wczoraj w Ebowie na Grunwaldzkiej miała miejsce poważna stłuczka. Ruch w jednym kierunku na sporą chwilę został zablokowany. Widziałem tam strażaków kierujących ruchem i milicjantów zabezpieczających teren. Dzisiaj złapałem w tym miejscu „laczka” bo sytuacja na ścieżce rowerowej wyglądała tak. Ktoś niby posprzątał z jezdni lecz dlaczego całe ścierwo przemieciono na ścieżkę rowerową. Myślenie służb miejskich nie boli, a porządne sprzątanie to niestety wyższa półka.

Ścieżka rowerowa z kupką śmieci i mnóstwem szkła
Ścieżka rowerowa z kupką śmieci i mnóstwem szkła © biker2000 Ścieżka rowerowa z kupką śmieci i mnóstwem szkła
Ścieżka rowerowa z kupką śmieci i mnóstwem szkła © biker2000

51-////

Gość | 12:19 środa, 25 lutego 2015 | linkuj jaki oficer takie ddr, na nic tu ciekawe artykuły dr Kur..opieski, tu potrzebna jest miotła i ktoś, kto o nią się w imieniu rowerzystów w UM upomni
MARECKY
| 11:56 środa, 25 lutego 2015 | linkuj Się chłopaki droczycie ze mną na bieżąco :-)
| 10:18 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Marecky
Nierealne oczekiwania stały się realistyczną prawdą. W Elblagu jest ponad 400 miejsc postojowych dla rowerów, ktore są wykorzystane w minimalnym procencie. Na większości z nich młodzież sobie siedzi, a przy pozostałych działkowcy oferują swoje plony. To zgłaszałem do OR i również otrzymałem godną mistrza odpowiedź. Może lepiej będzie jak kasę z nierealnych projektów przeznaczysz wraz z odpowiednim departamentem na bierzące sprzątanie tzw. DDR''ek
| 09:47 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Marecki w swoim wpisie dotyczącym konkretnego tematu ani słowem nie wspomniałem o Twojej skromnej osobie ani o żadnej miotle. W komentarzu, a owszem w odpowiedzi poruszyłem sprawę szkła i nie chodziło mi bynajmniej o "szkło kontaktowe" chociaż w tym przypadku kontakt niezaprzeczalnie był. Wiem, wiem mogę mieć złe opony, bo to jak z tą pogodą i złym ubraniem. Dla usprawiedliwienia dodam, że jechałem też bez kasku. Tłumacz migowy jednak na gwałt potrzebny! Co do "nierealnych oczekiwań", stawiasz stojaki to stawiaj lecz tak z jajami na głęboko, a nie na sztuki :-)
MARECKY
| 08:30 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Oczekujesz, że z miotłą przyjdę :-). Ja też mam nierealne oczekiwania :-P
| 22:30 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj Marecki przesunięcie nogą kupy śmieci bezcenne co zauważyłem lecz niestety szkła zostały. Co to miało znaczyć nie jestem w stanie zrozumieć. Może znajdę tłumacza języka migowego :-)
Arturbike tak wszystko jasne, podejście jasne i szkło też jasne :-)
arturbike
| 14:30 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj O i wszystko jasne, ale podejście (y)
MARECKY
| 08:41 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj Nogą przesunięte, droga wolna :-). Uważajcie na tramwaj!
arturbike
| 11:54 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj No przecie, do ostatniego marca jest zima i firma ma trzy miechy aby się odgruzować :-P
| 05:50 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj Marian65, jak nie Ty to kto ma mieć szczęście :-)
Arturbike zgadzam się co stwierdzenia o standarcie ale potem to Cię lekko poniosło. Ewentualne sprzątanie ddrek zapewne tak "cóś" tak bliżej maja :-)
arturbike
| 19:41 sobota, 21 lutego 2015 | linkuj Bo w Ebowie to standard, ale widziałem OR na rowerku to pewnie zadziała :-)
marian65 | 16:06 sobota, 21 lutego 2015 | linkuj Też się w to g...no wpakowałem, na szczęście bez konsekwencji.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa malud