Kulinarnie w okolice pochylni Buczyniec.

Niedziela, 1 marca 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 5

Wspaniała rekreacyjna niedziela. Było trochę wiatru i terenu, a wszystko to okraszone ogniskiem.

Nad Kanałem Elbląskim
Nad Kanałem Elbląskim © biker2000

Ogniskowo
Ogniskowo © biker2000

Pieczyście
Pieczyście © biker2000

Wreszcie załapałem się na fotkę
Wreszcie załapałem się na fotkę © biker2000

Kolejna fotka ze mną i to nie przy katedrze
Kolejna fotka ze mną i to nie przy katedrze © biker2000

60-///////

| 18:53 piątek, 6 marca 2015 | linkuj strażnik dystansu normalnie naczelny śledczy milicjant :-)
strażnik dystansu | 20:38 wtorek, 3 marca 2015 | linkuj Darecki jest wklejony na fotkach photoshopem, wyciął się ze zdjęcia jakie 3 tygodnie temu zrobił sobie pod katedrą i wkleił tu i myśli, że kogoś nabierze, nie z nami takie numery,
| 14:11 wtorek, 3 marca 2015 | linkuj Nefre wszystkie trasy są piękne :-)
Kgrzany, za gratulacje oczywiście dziękuję. Dworek znajduje się w miejscowości Barzyna. "starażnik czasu" natenczas zapewne jedynie "myślał" co będzie mógł napisać :-)
kgrzany
| 22:35 niedziela, 1 marca 2015 | linkuj Gratulacje za EINO i za najlepszy czas (z dedykacją dla złośliwych anonimów). A ten dworek to gdzie jeśli można zapytać? Dziwne, że "strażnik dystansu" nie pojechał na żaden z tych wyjazdów, miałby okazję, a tak....Pozdrawiam
Nefre
| 19:29 niedziela, 1 marca 2015 | linkuj Piękna trasa:))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acaja