Rowerowa Niedziela

Niedziela, 15 marca 2015 · dodano: 16.03.2015 | Komentarze 4

Rano kręciłem się w wyrku jak smród po gaciach i totalnie leniuchowałem. Małżonka wygoniła mnie z domu i zapowiedziała żebym bez 50 km nie wracał. Tułając się w okolicach katedry spotkałem grupę Jurka i to mi pasowało. Darecki zmiennym jest więc wkrótce zmieniłem towarzystwo i z Marianem 65 pogoniłem hen za Jazową. Odliczywszy skrupulatnie kilometry zawróciłem i poddałem się samotnej medytacji. Medytacja podczas jazdy pod wiatr jest OK.

Jurek z swoją grupą
Jurek z swoją grupą © biker2000

Marian za Jazową Drugą
Marian za Jazową Drugą © biker2000

Lustereczko powiedz gdzie byłem
Lustereczko powiedz gdzie byłem © biker2000

74-/////

| 23:05 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Sierra dobrze postawiłeś więc dzięki za czujność :-)
Marecki nic nie wpomniałem żeby coś się przewróciło więc nie ma mowy o postawieniu czegokolwiek. U mnie nie ma nagród ani żadnych gratisów, stosuję jedynie słuszny system kar!
Marian65 od razu wiedziałem dlaczego zawróciłem :-)
marian65 | 17:55 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Dzięki za odprowadzenie. W Nowym Stawie były przygotowania do 70 rocznicy wyzwolenia tej miejscowości.
MARECKY
| 17:19 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Dobrze stawiasz. A nagrodę postawi ci Darecki bo to jego blog :-P
sierra
| 08:10 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Stawiam na wjazd do Jazowej od strony Wiercin (Nowego Stawu) ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages