Rowerowa Niedziela

Niedziela, 12 kwietnia 2015 · dodano: 12.04.2015 | Komentarze 3

W początkowych założeniach miała być to niedziela inspekcji wycieczek rowerowych. STOPowcy właśnie rozpoczynają kolejny sezon, a Marecki organizował Miejską Wycieczkę Rowerową. Plany w ostatniej chwili zostały skorygowane rodzinnie wobec czego udałem się samotnie do Tolkmicka w odwiedziny do średniaka. Rozmowy przebiegły pomyślnie. W drodze powrotnej dojechał do mnie Mikołaj i lekko pociągnął w kierunku Ebowa. Niestety rozstaliśmy się na wysokości Rubna Wielkiego. Pojechałem przez Kępę Rybacką i Bielnik mając nadzieję napotkać jedną z dzisiejszych wycieczek. Popuściłem wodze fantazji i udałem się jeszcze za Nogat do Kępek. Gdy już miałem zawrócić w oddali zamajaczyły sylwetki rowerzystów. Była to Grupa Artura która natenczas stanowiła odszczepiony szpic MWR. Z nimi wróciłem do domku.

Nieczynny dworzec w Tolkmicku

Jesteśmy w Kępkach
Jesteśmy w Kępkach © biker2000

102-//////

| 18:24 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj Dobrze jest spotkać "pielgrzymów"na trasie :-)
KasiaKasia
| 21:56 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj No i jak fajnie nawet małe giro ale udane jak widać :)
arturbike
| 21:47 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj No tak wyszło, płyty i pod wiatr i powrót po płytach to nie był dla dziś dobry temat :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hwala