5.000 km czyli "Zimna Zocha mnie kocha"

Piątek, 15 maja 2015 · dodano: 16.05.2015 | Komentarze 3

W dniu dzisiejszy nic lepszego nie mogło mi się przydarzyć. Rano po „nocnej Hucie” radośnie wracałem z pracy i „Zimna Zocha” miała całe 8 stopni. W okolicach południowej pory, gdy mój licznik osiągnął tegoroczne całe równe 5.000 kilometrów spotkałem Mariana 65. Potem trafiłem na „Szwancparadę” klasy mundurowej Straży Granicznej. Jeszcze nie ochłonąłem po pokazie gdy moim oczom ukazał się widok niesamowity. Trafiłem na reaktywację wiaty rowerowej przy mojej Firmie. Normalnie „szok”. Dzisiejszą „Wisienką na torcie” był zwrotny e-mail od Pani Krystyny. Pani Krystyna moja interpelację przyjęła i przekazała dalej. Jestem cierpliwy.

Marian 65 w kolorze
Marian 65 w kolorze © biker2000

"Szwancparada" klasy mundurowej na Starym Mieście © biker2000

Reaktywacja wiaty rowerowej
Reaktywacja wiaty rowerowej © biker2000

135-/////

| 05:12 niedziela, 17 maja 2015 | linkuj KDK nie bój nic w "mojej" wiacie też są wyrwikółka :-)
Marian65 dzięki za gratulacje, a tak swoją drogą to pięknie zapozowałeś do fotki :-)
marian65 | 14:58 sobota, 16 maja 2015 | linkuj Pisze prawdę, nic nie ściemnia. 5000 na liczniku ma. Gratulacje, a przecież te tłuste miesiące dopiero nadejdą i kilosów przybędzie jeszcze sporo.
kdk
| 08:29 sobota, 16 maja 2015 | linkuj Mój dyrektor mnie olał, gdy przesłałem wniosek wraz z projektem na nowe stojaki i wiatę. Zamontował nowe stojaki wyrwikółka szt. 4.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kjakr