GV i LŚ czyli środa na raty

Środa, 12 sierpnia 2015 · dodano: 13.08.2015 | Komentarze 1

Poranek rozpocząłem od polowania na świeże pieczywo co się oczywiście mieściło w normie.
Potem postanowiłem zrobić inaczej niż zazwyczaj czyli nienormalnie. Poszedłem na całość i pomimo jednego potrójnego zgłoszenia przy aprobacie pewnej Anny dałem sobie na luz i stwierdziłem, że EINO natenczas padło całkowicie na bruk lub jak kto woli na pysk.

Po śniadaniu, żeby rower się nie zastał spróbowałem zobaczyć co się dzieje na/z „Green Velo” . One „Green Velo” to bardzo poważna inwestycja która nawiedza też Ebowo i okolice. Na oficjalnej stronie podają, że w okolicach Jagodnika wszystko jest na zielono. Wolę się nie wypowiadać jak wygląda zielone.

MOR w Jagodniku
MOR w Jagodniku © biker2000

Droga dojazdowa do MOR Jagodnik
Droga dojazdowa do MOR Jagodnik © biker2000

Dalej poturlałem się w kierunku miejscowości Łęcze. Dla utrudnienia dnia zaliczyłem też Kepę Rybacką w wersji podstawowej.

Łęcze - Ogród z hortensjami
Łęcze - Ogród z hortensjami © biker2000

Wieczorkiem oczywiście „Latarkowa Środa” z małą aluminiową przygodą .

Latarkowa Środa
Latarkowa Środa © biker2000

141 - ////////// - (38,468)