avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 284385.00 kilometrów.

Szlak "Green Velo"

Niedziela, 22 listopada 2015 · dodano: 23.11.2015 | Komentarze 5

Ruszyłem przeżyć swoje i przy okazji pośmiać się trochę z szlaku Green Velo. Prowadził całkiem spore stadko kolega Marecki. Ktoś za biurkiem miał zajebistą wizję rozpieprzenia terenu w naszej okolicy. Myślałem, że w Bażantarni na niebieskim zrobiono totalną rozpierduchę. Lepiej było jednak na odcinku Tolkmicko-Chojnowo. Kwintesencję smaku zobaczyłem jednak za Fromborkiem na dojeździe do Baudy. Śmiech został okraszony błotem i wcale nie brzmiał jak głos na puszczy. Wspólnie z Marianem wróciliśmy do domu zahaczając oczywiście o myjnię.

Zbiórka do wycieczki szlakiem Green Velo

Szlak Green Velo © biker2000

Szlak Green Velo - mostek na Baudzie
Szlak Green Velo - mostek na Baudzie © biker2000

39 - ////////// - (15,564)

Gość | 12:12 wtorek, 1 marca 2016 | linkuj A czy nie przyszło wam do głowy że szlak nie był po prostu ukończony? Do końca roku było jeszcze 1,5 miesiąca. Hejtować może sobie tylko ignorant, który nigdy nie miał do czynienia z inwestycjami.
| 06:18 wtorek, 24 listopada 2015 | linkuj Dla mnie było to najwspanialsze "Błotne Przeżycie" roku 2015 :-)
marian65 | 17:17 poniedziałek, 23 listopada 2015 | linkuj Dzięki Darku, że mnie namówiłeś. Bardzo pouczający wypad rowerowy o tym jak można grubą kasę w błoto wyrzucić. Rowerowo było klawo i nawet zdążyłem wrócić do domu na czas.
arturbike
| 15:59 poniedziałek, 23 listopada 2015 | linkuj Szlak rewelka (y), poczekam jeszcze ze dwa lata na odcinek od startu do Węgorzewa :-) bo dalej jest GIT !!!!
kgrzany
| 07:36 poniedziałek, 23 listopada 2015 | linkuj Ładny zjazd/wjazd na mostek. Te słupki to chyba na czas budowy by się nie zagapił. Bardzo fajny wyjazd

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa esukc