Spokojnie po Ebowie

Sobota, 12 grudnia 2015 · dodano: 12.12.2015 | Komentarze 9

Może i jestem  jak to mawia mentor narodu "najgorszym sortem Polaków". Stwierdzam, że nie lubię bywać na pogrzebach nawet tych swojskich podwórkowych i dlatego niestety z przyczyn bardzo wymownych i niestety osobistych nie skorzystałem z "pro bono " wymuszonego zaproszenia znanego elbląskiego animatora rowerowego. Po prostu nie pojawiłem się na tej pewnej wspaniałej imprezie i nie wnikam w sprawy pucharowe. Puchary wszelkie ślijcie na Berdyczów lub prościej do Marionetkowa. Gdzie ono jest wskaże Wam pewien Wujek. Żenada bez fotek na rozkładanych schodkach.

19 - // - (1,316)(28,105)

| 07:19 środa, 16 grudnia 2015 | linkuj Gość 159-205-254-101.adsl.inetia.pl zawiodę Cię całkowicie, na demonstracji KOD nie byłem i wcale się nie kryguję i żaden sposób nie umartwiam. Cierpiętnikami mogą być zwykli tchórze którzy bojąc się prześladowań dokonują wiekopomnych anonimowych wpisów mając nadzieję na podgrzanie atmosfery w ramach jak to piszesz agitki :-)
Gość | 22:45 wtorek, 15 grudnia 2015 | linkuj czyli musiałeś jechać na demonstracje KOD-u ludzi z Elblaga ? ot i cała tajemnica i po co teraz te krygowania, pojechałes, chciałeś i tyle , twoja sprawa, po co to rozgłaszać w necie i robic z siebie cierpietnika i przesladowanego, ...rower to rower ta polityczna agitka nie pasuje do niego
| 07:14 wtorek, 15 grudnia 2015 | linkuj Roberto niektórzy rezygnują w imię wyższych celów nawet z nadanych prawnie orderów. Ja zrezygnowałem jedynie z pewnego pucharu ponieważ wyznaje pewne zasady. Mam świadomość, że leżących się nie kopie choćby nawet orzekali swą mądrością o spawaczach lub znawcach turystyki rowerowej. Powiem, że żałuję, że nie mogłem zobaczyć Ciebie i kilku innych kolegów. Może spotkamy się w lepszych okolicznościach.

Gość 46.235.127.193 staram się nie odpowiadać na anonimy lecz w tym przypadku, wypadku podpowiem, że mogłeś jeszcze wspomnieć o Polaku najgorszego sortu, komuniście i złodzieju. To teraz jest trend niepodważalny, lubisz to :-)

Gość user-94-254-133-53.play-internet.pl 94.254.133.53 niepozumienie to mało powiedziane. Rower to jest to :-)
Gość | 22:11 poniedziałek, 14 grudnia 2015 | linkuj Z tym gburem to nie przesadzaj. Zazwyczaj jest tak, że nastąpiło jakieś nieporozumienie które po prostu się rozrosło do mega rozmiaru. Życzę Wam szybkiego puszczenia w niepamięć i na rower
Gość | 21:13 poniedziałek, 14 grudnia 2015 | linkuj Gbur zawsze będzie tylko Gburem
robert1973
| 20:37 poniedziałek, 14 grudnia 2015 | linkuj na Starówkę przyjechałem tylko dla Ciebie, nie dla Mareckiego bo jego miałem przez kilka godzin wcześniej, nie dla Krzysia bo z Nim też wcześniej spędziłem dużo czasu, i z Markiem też.
Z Tobą spędzam najmniej, a gdy jest już ku temu okazja- Ciebie nie ma.
Kilka osób zrobiło wiele, abyś był szczęśliwy w tym momencie, a Ty się od tego odwróciłeś.
Bez względu na Twoje usprawiedliwienie jestem przekonany o tym, że źle postąpiłeś.
Pewnie masz swoje racje w sercu i inni powinni Cię zrozumieć- ale w takich chwilach to Ty powinieneś najpierw zrozumieć innych i postąpić wbrew sobie.
I wtedy byś wygrał.
| 05:58 poniedziałek, 14 grudnia 2015 | linkuj Robercie z czym to postąpiłem tak bardzo źle?
Gość | 13:28 niedziela, 13 grudnia 2015 | linkuj Żenada
robert1973
| 20:16 sobota, 12 grudnia 2015 | linkuj Postąpiłeś źle, bardzo źle. Bardzo bardzo źle.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niema