15.000 km

Poniedziałek, 14 grudnia 2015 · dodano: 15.12.2015 | Komentarze 4

Dziś z rana podczas powrotu z pracy nastąpiło przekroczenie granicy 15.000 kilometrów w 2015 roku. Panie Prezesie melduję, że plan został wykonany i mogę to śmiało w pis ać do mojego gorszego sortu Dzienniczka Ustaw. Zwłoka wyniosła z przyczyn technicznych jeden dzień. Można? Można!

17 - // - (28,529)

kgrzany
| 07:35 środa, 16 grudnia 2015 | linkuj Cieszę się, poważnie. Pozdrawiam serdecznie.
| 07:08 środa, 16 grudnia 2015 | linkuj Gość :-) na to, że jestem apolityczny przedstawiam skromny lecz niezbity dowód. Nie wyłączyłem możliwości komentarzy przez anomimów i nawet im grzecznie odpowiadam choć w niektórych przypadkach naprawdę szkoda mojego drogocennego czasu.

Kgrzany otóż wyobraź sobie, że miałem zaszczyt i korzystając z możliwości która nie przekracza wykroczyła ponad wysłuchałem całej wypowiedzi która była bardzo emocjonalna. Pierwsze co sobie na gorąco pomyślałem to Sienkiewicz. Był w pewnej jego powieści niejaki obywatel Kali. Parafrazując lekko spunetuję "jak Kali donosi to jest dobrze, a jak donoszą na Kalego to jest źle". Kali był dobrym człowiekiem. Ja natomiast jestem człowiekiem którego bardzo trudno zmanipulować. Manipulować może mną jedynie moja własna małżonka ale to już inny temat.
kgrzany
| 01:30 środa, 16 grudnia 2015 | linkuj Gdybyś korzystając z internetu wysłuchał całej wypowiedzi Kaczyńskiego (a nie wyciętej w tv) to byś usłyszał że określenie gorszy szrot dotyczyło donosicieli....a o to Ciebie nie podejrzewam. Nie dajmy się manipulować - każdej stronie politycznej
Gość | 07:32 wtorek, 15 grudnia 2015 | linkuj Coś się ostatnio polityczny zrobiłeś, a pisałeś, że nie jesteś. Poprzednia władza nie wykonała 48 wyroków TK, TK potrzebował ponad rok na rozpatrzenie wielu wniosków a sam przewodniczący TK złamał konstytucję (co potwierdził on sam i TK) i to dyskwalifikuje jego wiarygodność i bezstronność. A to co było potem to już skutki....
Jak widzisz podział w interpretacji tego co się dzieje jest głęboki i na prawdę nie warto zaśmiecać BS. Proszę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arzws