Spokojnie po mieście.
Poranna

Niedziela, 21 grudnia 2008 · dodano: 21.12.2008 | Komentarze 3

Poranna pogoda zupełnie nie nastrajała do większej jazdy. Początkowo więc skupiłem się na obfografowaniu Galerii EL.
Następnie wpadłem na działkę kolegi w celu kontroli wędzenia.
W drodze na własną działkę zrobiłem jeszcze takie fotki ...
Moja działka w pierwszy dzień astronomiczej zimy wygląda zaś tak ...

Mlynarz
| 01:40 wtorek, 23 grudnia 2008 | linkuj Hehe, ładną zimę mamy tego roku - tak zielono dookoła. :D
To już trzeci rok z rzędu ale dla nas, ludzi jeżdżących na rowerach cały rok, to tylko powód do radości. :)

Pozdrawiam!
Misiacz
| 12:24 poniedziałek, 22 grudnia 2008 | linkuj Raz tylko byłem w Elblągu i to służbowo, ale ze zdjęcia widzę, że z pożogi wojennej ostał się jednak bardzo ładny zabytek! A działeczka zadbana bardzo...i przywołuje na myśl skojarzenia z letnim grillem i piwkiem :)))
robin
| 23:18 niedziela, 21 grudnia 2008 | linkuj Piękna działeczka - i tak kupa śniegu na niej jak to w zimie :-) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tobus