avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 285614.00 kilometrów.

Noworocznie 2016

Piątek, 1 stycznia 2016 · dodano: 01.01.2016 | Komentarze 5

Małe kółko na rozgrzewkę i potem pod Górę Chrobrego na tradycyjne Noworoczne Spotkanie Rowerowe. Było nieco mroźnie lecz po życzeniach bractwo pognało jeszcze w plener. Ja wróciłem na dzielnicę po drodze rozważając istotne kwestie z Dareckim EB i łapiąc pierwszego tegorocznego laczka.

Wszelkie plany na rok 2016 są już ustalone. Spróbuję robić minimum 1000 km miesięcznie i jak zdrowie pozwoli zamknąć rok liczbą co najmniej 15.000 km.

Noworoczne Spotkanie Rowerowe
Noworoczne Spotkanie Rowerowe © biker2000

365 - /// - (41,003)

| 12:45 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj albioszka 15 tysiączków to dla mnie jak w sam raz. Nie zamierzam walczyć o tytuł MŚ który to ostatni raz zdobyłem w kwietniu 2012.
Nefre serdecze dzięki i abyśmy się w tym roku spotkali :-)
DareckiEB wolne żarty. Jak będę miał kapcia to dzwonię do Ciebie,
Niradhara ja mam farta, a i kapeć się zdarza :-)
niradhara
| 09:58 sobota, 2 stycznia 2016 | linkuj Trzeba mieć farta ;) Jeżdżę od 10 lat na rowerze i ani jednego kapcia!
DareckiEB
| 01:09 sobota, 2 stycznia 2016 | linkuj Obyś tylko nie musiał ich robić pieszo... ;)
Nefre
| 23:58 piątek, 1 stycznia 2016 | linkuj Życzę spełnienia planów rowrrowych, oraz wszystkiego co najlepsze

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz