16.000 km

Czwartek, 8 grudnia 2016 · dodano: 08.12.2016 | Komentarze 4

Bezpośrednio po hucie poszedłem na całość i zaliczyłem odległą Głogową poświęcając na to bite 12 kilometrów. Żeby nie było poszedłem deko dalej. Pokusiłem się i zrobiłem Fromborską 89 w prezencie przedświątecznym dla Mareckiego. Zresztą spotkałem dziś osobiście tegoż adresata i o fakcie powiadomiłem ustnie dodatkowo wysyłając fotkę.

Tak to pękła mi epokowa 16. Z 343 tegorocznych dni 38 czasowo spędzony na rowerku.

Zaliczone ulice: Głogowa, Godlewskiego.

Ulica Głogowa
Ulica Głogowa © biker2000

Ulica Godlewskiego
Ulica Godlewskiego © biker2000

Jak dobrze pójdzie to jutro spróbuję zgwałcić pewną Polę. Dla ułatwienia podam, że była mi dziś ona Pola w zasięgu wzroku.

23 - /// - (29,348) (+331)

MARECKY
| 12:02 sobota, 10 grudnia 2016 | linkuj Życiówka jak się patrzy. Elegancko :-).
| 21:14 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Marian65 zaraz tam śrubuję :-)
kdk na kościoły to pewnie musisz mieć zgodę biskupa, kardynała lub papieża, a najlepiej tadzika r. :-)
kdk
| 09:09 piątek, 9 grudnia 2016 | linkuj Ślepa uliczka. Ja zaliczyłem wszystkie (ponad 40) parki, dawne linie tramwajowe (w tym podmiejskie), a teraz przymierzam się do kościołów, a tych może być dużo, no i miasto bardzo rozległe.
marian65 | 19:02 czwartek, 8 grudnia 2016 | linkuj śrubujesz rekord!, Gratulacje!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa uzcal