EUE czyli dzień na KO

Środa, 21 grudnia 2016 · dodano: 21.12.2016 | Komentarze 2

Musiałem się szybko ogarniać. Wolne to nie znaczy, że trzeba siedzieć na dupie i pierdzieć w stołek robiąc minę karpia bo żadna Dżulja lub inny Endriu to ja nie jestem.

Zaliczone ulice: Kopernika, Korczaka, Kossaka, Kosynierów Gdyńskich, Kościuszki, Kotwicza, Kowalska.

Ulica Kopernika

Ulica Kowalska
Ulica Kowalska © biker2000

___

Idzie zima więc jedni zbierają chrust, a ja kamienie.

Kamieni kupa
Kamieni kupa © biker2000

10 - ///// - (6,400) (+942)

!!! | 23:19 czwartek, 22 grudnia 2016 | linkuj Wiedziałem że nie będziesz w stanie udowodnić swoich wymysłów. Nie myliłem się. Chyba że wyjaśnisz (ślad GPS, mapka, endemondo). Na parówki i pączki możesz się umówić ze swoim kolegą Mozgałą albo innymi UBekami, którym nic innego nie pozostanie jak kręcenie się bez celu po ulicach swoich miast i miasteczek, zaliczając kolejne ulice i podglądając jak żyją uczciwi.
!!! | 00:47 czwartek, 22 grudnia 2016 | linkuj Takie kity to nie nam :))) Jadąc taką trasą jak podałeś (w przybliżeniu a nawet zawyżając): twój dom - Kopernika (3 km) - Korczaka (3 km) - Kossaka (5 km) - Kosynierów (2 km) - Kościuszki (2 km) - Kotwicza (2 km) - Kowalska (2 km) - twój dom (1 km) = 20 km! Dodam nawet dwa razy tyle to i tak w życiu nie wyjdzie 56 km. Poprzednie dni tak samo.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree