Zakończenie projektu EUE

Czwartek, 2 marca 2017 · dodano: 03.03.2017 | Komentarze 2

Projekt EUE uważam za zakończony. Rozpocząłem go 21 listopada i w przeciągu 102 dni przemierzyłem 452 punkty na mapie Elbląga. Większość stanowiły ulice. Były też ronda, place i skwery. Zdarzały się małe wpadki lecz większość z nich obrabiałem z zachowaniem przyzwoitości nie korzystając z programów(+) lub innych pseudo darmowych. W tym czasie pokonałem 4311 km. Z przyczyn zależnych i obiektywnych trafiło mi się  zaledwie 5 dni pustych. Jestem zadowolony i nie oczekuję podziękowania lub współczucia :-)

_______________
Zaliczone ulice: Żyrardowska, Żytnia.

Ulica Żyrardowska
Ulica Żyrardowska © biker2000

Ulica Żytnia
Ulica Żytnia © biker2000

304 - // - (41,148)

| 21:42 piątek, 3 marca 2017 | linkuj Kdk dzięki za ocenę chociaż Cię lekko poniosło w kwestii "powinno". Dobrze, że nie poszedłeś "pisiodalej" i nie rozwinąłeś tematu wyciętych brzóz.
kdk
| 16:47 piątek, 3 marca 2017 | linkuj Oceniam projekt na dostatecznie. Powinno być zdjęcie początku i końca każdej ulicy, plus dodatkowo najciekawszy obiekt który się na niej znajduje. Do dzieła.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciuz