Nie tylko po chodnikach.

Poniedziałek, 10 lipca 2017 · dodano: 11.07.2017 | Komentarze 0

Dzisiejszy wpis miał być całkiem inny więc ...

Otóż niespodziewanie spotkałem Krzywego jak wracał z działki. Krzywy nie jechał po chodniku. Ja też natenczas akurat wracałem z działki i też nie jechałem po chodniku. Pogadaliśmy trochę o nieco skomplikowanym i kwiecistym życiu elbląskich bikerów i relacjach wspominkowo - programowych.
Zostało to podsumowane i zakończone przywołaną i zacytowaną przez Krzywego sentencją. Mocną jak na moje nerwy sentencją etyczną zawierającą pewne zasady postępowania.

Andrzej Rodan: " Możliwości regeneracyjne bezinteresownego skurwysyństwa są nieograniczone".

Spotkałem też kilka innych osób i …, nadal pewne wątpliwości czy mój telefon dobrze działa. Jak dzwoniłem to nikt nie odbierał.

Z 191 tegorocznych dni 22 czasowo spędzony na rowerku.

Kiedyś z tego dworca PKP odjeżdżały pociągi do Braniewa przez Tolkmicko i nawet Frombork. Wiem, że prawda nie zawsze musi zwyciężyć, a ja sobie żadnych schodków niestety nie sprawię.