18.000 km czyli rowerowa pełnoletność Dareckiego

Czwartek, 7 grudnia 2017 · dodano: 07.12.2017 | Komentarze 5

Rehabilitacja, zastrzyki i inne dyrdymały. Już mnie boli dupsko.

Pierwszy raz w życiu obchodzę rowerową osiemnastkę.

24 - /// - { 924 }

| 19:33 sobota, 9 grudnia 2017 | linkuj Marecki przepisów wszelakich staram się przestrzegać nawet na chodniku :-)
MARECKY
| 07:20 sobota, 9 grudnia 2017 | linkuj Ale przepisów pisowni przecież przestrzegasz :-P
| 20:54 piątek, 8 grudnia 2017 | linkuj Marecki pal licho litery. W obecnych czasach rządzą surogaci :-)

Krzywy nie zerkam, idę, podkochuję się, kontroluję, zarabiam, lekceważę, unikam, przestrzegam, polegam i pokazuję.

hau, miał kukuryku - ku... jak to było !!!
Krzywy | 22:10 czwartek, 7 grudnia 2017 | linkuj Jak życzenia na 18 to:
Na sobie polegaj,
'''' Lecz przede wszystkim,
MARECKY
| 21:22 czwartek, 7 grudnia 2017 | linkuj Nasze dupska to i tak mają ciężkie życie :-). Ps. Masz za dużo liter w tytule wpisu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dajas