Spokojnie po Ebowie

Piątek, 8 grudnia 2017 · dodano: 08.12.2017 | Komentarze 5

Powszechnie wiadomo, że nasza "Matka Natura" jest jak seryjny morderca. Gorszy jednak może być taki swojski domorosły stalker. Jak to mówią … "daj se spokój i rób co chcesz bo zapewne lepiej wiesz".  Ja będąc pod wrażeniem elokwentnej matematyki kosmicznej poszedłem w temacie kulinarnym. Studzieninę prezentuję czyli pospolite "zimne nóżki". Księżyc jednak dziś wygląda tak  jak zylc.

Rehabilitacja, zastrzyki i małe dyrdymały tym razem kulinarne.

Z 342 tegorocznych dni 40 czasowo spędzony na rowerku.

Zimne nóżki & studzienina
Zimne nóżki & studzienina © biker2000

23 - //// - { 970 }

| 23:27 wtorek, 12 grudnia 2017 | linkuj Krzywy Ty to jesteś Wielki Tatowy Kpiarz :-)
Krzywy | 20:14 wtorek, 12 grudnia 2017 | linkuj rowerkowy (sam się pisze z małej), więc nieletni.
Marne szanse na pączki chyba że przyjedzie z TATĄ
rowerkowy | 18:32 niedziela, 10 grudnia 2017 | linkuj ...w tym 39 dni na chodnikacg
| 19:31 sobota, 9 grudnia 2017 | linkuj Marecki nie strasz mnie paralizatorem :-)
MARECKY
| 07:14 sobota, 9 grudnia 2017 | linkuj Ze stalkerem to trzeba na policję!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiep