Spokojnie po Ebowie

Czwartek, 9 sierpnia 2018 · dodano: 09.08.2018 | Komentarze 6

Ciepło było więc nie miałem głowy w sprawie wyboru roweru. Chyba zdam się na wybór podszeptywaczy.

Liczby
B – 382
D – 80

144 - ////// - 27,972

| 21:09 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Ja też - matematyk jak widać z ciebie wspaniały, aptekarz dokładny co do miligrama. Konstytucjonalista wprost wyśmienity nie licząc Adriana. Normalnie geniusz klawiatury. Anonimowo niestety się marnujesz. Wiem, że to co piszę bardzo boli i podnosi ciśnienie :-(

Koszmar67 & Jotka69 proszę mi tu nie cukrować i nie dobijać amonima(ów). :-)))
jotka69
| 19:34 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj No widzę, że cienias chce zachować twarz, ale najpierw twarz trzeba mieć. Tutaj co najwyżej cholewa, bo to właśnie robi ze swojej gęby. No i do tego tchórz, bo wciąż stara się pozostać anonimowym gościem. Pisz nadal mięciutki gościu, będziemy mieć z ciebie niezłe używanie. Darecki rządzi!
koszmar67
| 18:11 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Halo, halo, Panie "JA TEŻ, ROWERZYSTA, PAN PARTYJNIAK", Darecki zaliczył w tym roku Bielnik 365 razy i upomniał się o obiecaną nagrodę. To, dokąd jeździ od tamtej pory, nie powinno nikogo interesować. "Podróże" do Bielnika nie są jeszcze zakazane :-)
Ja też | 05:21 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj A ja widzę że zaliczyłeś Bielnik więcej razy, a miało być 365 w roku a nie 364 lub 370.
365 to 365.
| 22:14 piątek, 10 sierpnia 2018 | linkuj Rowerzysta „Wielce Szanowny Mistrzu” anonimowej obsesji maniakalnej. Otóż nie widzę tam żadnego regulaminu, a jedynie anonimowy lakoniczny wpis - „jak zaliczysz Bielnik 365 razy w roku to kupię ci rower. Ty wybierzesz jaki, a ja go kupię".

To nie ja rzuciłem wyzwanie i niczego nie żądałem. Bielnik zaliczyłem 365 razy. Nabijam się i lada dzień pójdę nieco dalej … Nie bój nic.
Rowerzysta | 18:26 piątek, 10 sierpnia 2018 | linkuj Zanim zażądasz rower ... przeczytaj dokładnie regulamin. To znaczy, co napisał Pan Partyjniak drugiego stycznia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owsta