Czwartek wyboru

Czwartek, 16 sierpnia 2018 · dodano: 16.08.2018 | Komentarze 2

Działkowa laba jak na sierpniowy „tłusty czwartek” przystało. Bujając się na hamaku podjąłem bardzo poważną decyzję. Niby to się kłóci z rzeczywistością lecz zapewniam, że ma głębszy sens. Wszak poważne życie ma sens choć nie dla wszystkich.

Działka Dareckiego i totalna laba
Działka Dareckiego i totalna laba © biker2000

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
„Czekam na wiatr, co rozgoni
Ciemne skłębione zasłony
Stanę wtedy na "Raz!"
Ze słońcem twarzą w twarz”

„Czekam na wiatr, co rozgoni
Ciemne skłębione zasłony
Stanę wtedy na "Raz!"
Z anonimowym gościem twarzą w twarz”

Wybrałem już rower jaki obiecał zamożny anonimowy darczyńca. Niech to będzie jeszcze przez chwilę niespodzianka choćby do jutra.

Na odbiór czekam 24 sierpnia o 17:10, a jakże pod tablica Bielnik Pierwszy. Liczę na liczną publiczność.

c.d.n.

Dziś miał miejsce żart prawie noworoczny. Zaszczycił mnie uroczy kominiarz i wręczył kalendarz. Życie jest piękne nawet bez czadu.