Trzeba mieć zdrowie

Piątek, 12 października 2018 · dodano: 13.10.2018 | Komentarze 4

Nie jestem zbyt mocno polityczny lecz mam bardzo prostą propozycję żeby obywatel minister zdrowia z rządu „mateuszka - walczę z mafią” cmoknął się w pompę tak na dobry początek choćby nawet insulinową. Dziś dokonałem rejestracji na rehabilitację przez nfz. Termin czerwiec 2019 czyli pełna żenada. Ponoć co drugi pacjent dożywa takiego sprawnego terminu. Chociaż patrząc z drugiej strony to do tej pory według obietnic "one" powinny na tym odcinku wybudować mi autostradę i ze dwa mosty, a na otwarcie zaprosić zreprywatyzowaną pannę „cota holecką”.

Dla uspokojenia skołatanej duszy odwiedziłem tradycyjnie Bielnik bo tam nawet byle pies wie jak szczekać i nie jest nagrywany. Jadąc Stawidłową i Radomską na Bielnik nie sposób nie zauważyć poważnej budowy.

Budowa
Budowa © biker2000

Mój majątek powiększył się o bańkę z sukulentami z czego powinien być zadowolony minister środowiska.

Sukulenty Dareckiego
Sukulenty Dareckiego © biker2000

Liczby
B – 462
D – 110

80 - //// - 6,800

| 21:40 niedziela, 14 października 2018 | linkuj W moim przypadku skierowanie z dopiskiem "pilne" z obiektywnych przyczyn jest niemożliwe do uzyskania.
jotka69
| 20:24 niedziela, 14 października 2018 | linkuj Nefre, poproś lekarza o dopisek pilne, albo o kierowanie pilne na oddział dzienny. Tak zrobiłam, kiedy mąż był po operacji kolana. Przyjęli go na rehabilitację po tygodniu czekania i był tam 4 tygodnie. Bardzo dużo mu pomogli. Tak samo zrobiłam z teściową. Normalnie czekałaby pół roku. A złamanie ręki było skomplikowane. Dzięki zmianie skierowania dzisiaj ma w miarę sprawną rękę.
| 20:19 niedziela, 14 października 2018 | linkuj Ja brałam skierowanie pilne i oddział dzienny rehabilitacji. 2,5-3 godz. dziennie, 21 dni, a jak trzeba to i 28 dni kalendarzowych, 5 zabiegów dziennie i szybki termin. Jeśli pilne a zabiegi nie w trybie stacjonarnym, szukałam w kilku miejscach w Elblągu. Tak było w przypadku Marcina po urazie nogi. Udawało się szybko coś załatwić. W grę wchodziła Brzeska albo punkt za plecami dawnej Gildii a teraz BRW.
Nefre
| 22:18 sobota, 13 października 2018 | linkuj No cóż, tak to u nas z NFZ, przerabiam temat z moją mamą, która po operacji kolana powinna rozpocząć rehabilitację...., na tą chwilę nie mamy szans... Żenada totalna.... Ładna ta kulka z sukulentami..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zylis