Spokojnie po Ebowie

Sobota, 3 listopada 2018 · dodano: 03.11.2018 | Komentarze 2

Przez cały dzień w mozole i pocie czoła opracowywałem swój wstępny plan obchodów 100-lecia Niepodległości. Może być jednak różnie ponieważ jak słychać to w naszej suwerennej Polandii nastał czas chorób wszelakich i diametralnie różnych. Jak nie odra to pomór milicjantów.

Prace działkowe mnie uspokajają.

Działka Dareckiego
Działka Dareckiego © biker2000

Liczby
B – 484
D – 121

58 - ///// - (57,914)

| 22:58 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj "gościu" jak nie patrzeć anonimowy jeszcze nigdy nie otrzymałem pomocy od tych jak to piszesz "stróżów prawa". Kilka razy nawet próbowałem potrzebować pomocy lecz zostałem potraktowany jak natrętny petent co to im każe pisać notatkę czy nawet poważniejsze dzieło.

ps. nie pisałem tego dla śmiechu ponieważ cenię sobie skromność życia, a anonimami normalnie się brzydzę :-(
Gość | 20:26 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj Gościu! Przestań obrażać stróżów prawa, bo jak sam potrzebujesz ich pomocy to nie dzwonisz do świń tylko właśnie do policjantów. Po drugie przeczytaj w słowniku co znaczy słowo "pomór" i kogo dotyczy. Ogólnie to co piszesz to chyba tylko Ciebie śmieszy, dla innych jest żałosne.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emkre