Spokojnie po Ebowie

Środa, 2 stycznia 2019 · dodano: 02.01.2019 | Komentarze 4

Wiało dziś okrutnie i zrobiła się cofka na rzece Elbląg.

Jak stare drzewa …

Złamane drzewo
Złamane drzewo © biker2000

Liczby
B – 2
D – 0

363 - // - (xx,xxx)

| 21:00 czwartek, 3 stycznia 2019 | linkuj Koszmar67 jak wiadomo brzozy ogólnie nie są zdrowe i powinny być wycinane jak osiągną jakieś metr sześćdziesiąt :-)

Krzywy cóż ja mam powiedzieć? Chyba zgłoszę Cię do punktów na "słodziaki". Zgłoś mnie też to razem będziemy mieć "równe" 44 punkty.

biker to raczej ja i Krzywy "też" przejechaliśmy "równe" 22 kilometry :-)
biker | 18:53 czwartek, 3 stycznia 2019 | linkuj robert1973 tego dnia też przejechał równe 22 km.
Krzywy | 22:51 środa, 2 stycznia 2019 | linkuj Również przejechałem dziś 22 km początkowo czułem się zawiedziony wynikiem,
ale teraz jestem z niego dumny, bo nie jestem sam, a nawet nie jest nas tylko dwóch
Miło być w tak zacnym gronie ":-)
koszmar67
| 21:06 środa, 2 stycznia 2019 | linkuj Zdrowe to ono nie było...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijree