Niedziela Dareckiego

Niedziela, 3 marca 2019 · dodano: 03.03.2019 | Komentarze 4

Niedzielę potraktowałem totalnie bezplanowo. Przed śniadankiem zanim Kamcia zdążyła rozgrzać patelnię ja na rozgrzewkę zrobiłem Bielnik. Po wzorowym wylizaniu talerza dostałem pozwolenie więc postanowiłem ruszyć gdzieś dalej niż do Bielnika. Padło na Marzęcino.
Za Stobną niespodziewanie spotkałem Mariana65 i zawróciłem w celu potrenowania zawodnika. Trening trwał od 25 do 60 kilometra. W czasie treningu Marian rzucił hasło, że jak mają być wyniki to musimy kupić sobie nowe rowery i to koniecznie niebieskie. Na niebieskich jeździ się zdecydowanie wygodniej i do tego znacznie szybciej.

Tak oto pękł trzeci tegoroczny tysiączek.

Marian65 pilnuje tablicy Gronowa Górnego
Marian65 pilnuje tablicy Gronowa Górnego © biker2000

Dylemat ESR nadal niestety nierozstrzygnięty, a czasu bardzo mało.

Liczby
B – 87
D – 9

303 - //////// - (39,518)

MARECKY
| 18:23 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj Powszechnie wiadomo, że najszybsze są czerwone. Czy coś się ostatnio zmieniło ;-)?
| 19:05 poniedziałek, 4 marca 2019 | linkuj Koszmar67 w Konstytucji nie ma nic w temacie rezerwacji niebieskiego. Ostatnio usłyszałem, że na niebieskim jeździ się szybciej i teraz mam spory dylemat.
Marian65 pamiętaj o rozpisce treningowej i kolorze niebieskim.
marian65 | 17:10 poniedziałek, 4 marca 2019 | linkuj Skoro ktoś już zarezerwował niebieski, to ja pozwolę sobie na czerwono-czarny.
Dzięki Darku za trening i rozpiskę na cały tydzień. Przygotowania do MRDP w toku :-)
koszmar67
| 12:10 poniedziałek, 4 marca 2019 | linkuj No, mógłbyś wymyślić sobie inny kolor. Niebieski jest już zarezerwowany. :) Ja, na ten przykład wymyśliłem sobie piękną zieleń. :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ystki