avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 284473.00 kilometrów.

Żółte nie zawsze jest bezpieczne.

Piątek, 26 kwietnia 2019 · dodano: 26.04.2019 | Komentarze 1

Niby nic szczególnego lecz wiele ważnych spraw dzieje się tuż koło nas. Niby nic lecz temat jest.

SOP gładko w szczytnej służbie robi swoje czyli  po małym lusterku i lekkim dzwonie przyszedł czas na rowerzystkę.
SOP jak widać ma nadal dobry ciąg i niekontrolowane parcie na szkło. W przypadku rowerzystki milicjanci zastanawiają się nad kwalifikacją czynu. Zastanawiać się jest sprawą ludzką i bardzo poważną. Mnie zastanawiają fakty czy owa rowerzystka miała pomalowane paznokcie i ewentualny dzwonek. Ciekawe jakie miała ciśnienie w przednim kole.

Rzepak na polach przybiera swoją kwitnącą barwę i dziś czułem ten zapach.
Ślady na polu nie pochodzą spod kół SOP-u. To nie ich plac manewrowy.

Kwitnie rzepak
Kwitnie rzepak © biker2000

Być może już niedługo mój blog padnie gdyż dostaję ostatnio e-maile, że pewien maciej pozwie mnie do sądu.