Dzień ALARMOWY

Czwartek, 2 maja 2019 · dodano: 02.05.2019 | Komentarze 0

Po bardzo ciężkiej nocy spowodowanej ryczącym alarmem w sklepie "intra" wstałem dziś lekko rozkojarzony, żeby nie powiedzieć wkurwiony. Dodam, że patrol milicyjny wezwany do zakłócenia ciszy nocnej nie potrafił sobie z problemem poradzić. Poświecili kogutami, podzwonili, popisali i odjechali. Patrol był mieszany i zapewne pojechał na bardziej poważne wezwanie.

Bacząc na hałas alarmu aby go nie słyszeć skorzystałem z zimna i wybyłem na działkę. Tam na spokojnie zająłem się robieniem nasadzeń kwiatowych.

Ładne kwiatki
Ładne kwiatki © biker2000

Niestety jak wróciłem do domu na obiad problem nadal był. Pani z firmy ochroniarskiej „solid” próbowała mi wmówić swoim spokojnym słodkim głosem, że to może nie ich naklejka i ewentualnie zadzwonić do olsztyna do centrali. Przybył kolejny patrol niebieski i stwierdził niezbicie, że alarm faktycznie dobrze działa.
Do akcji dołączył się sąsiad i dotarł telefonicznie do właściciela firmy. Ten obiecał pojawić się niezwłocznie. Znalazła się też firma ochroniarska i obiecała, że serwisant od alarmów niebawem wyruszy z olsztyna w celu sprawdzenia „o co kaman”.
W tym momencie zaproponowałem naprawdę sympatycznemu patrolowi niebieskiemu żeby na moment przyjazdu właściciela sklepu lub serwisanta pożyczli mi pałkę lub broń. Patrol natychmiast przystąpił do sprawdzenia moich danych osobowych. Okazało się, że nie jestem poszukiwany/poszukiwana.

Patrol odjechał, a ja poszedłem na zimny obiad.