Akcja Przekop MW

Niedziela, 5 maja 2019 · dodano: 05.05.2019 | Komentarze 5

Polska sercem Europy. Elbląg sercem Polski.
Przekop sercem Mierzei Wiślanej.

Wszyscy tam już byli więc dziś i ja postanowiłem dokonać małej inspekcji. Na miejscu spotkała mnie całkowita zajebioza.
Podobało mi się chociaż moim skromnym zdaniem przekop powinien być 666 metrów bliżej Sztutowa.

Akcja przekop MW
Akcja przekop MW © biker2000

W drodze powrotnej spotkałem GR STOP.

GR STOP na trasie
GR STOP na trasie © biker2000

Liczby
B – 190
D – 31

240 - /////////// - (35,238)

| 22:24 piątek, 10 maja 2019 | linkuj Po pozytywne wpisy to tylko do prezesa. Ja jestem zbyt cienki :-)
Dawid | 13:08 czwartek, 9 maja 2019 | linkuj A może ktoś napisze coś pozytywnego?
| 21:50 poniedziałek, 6 maja 2019 | linkuj AgniechaEG nie takiej możliwości żeby przekop nie wypalił bo tu czuć pieniądz :-)
Kdk przez swoją wrodzoną skromność wolę się nie wypowiadać co do miejsca i sposobu wbicia łopaty przez jak to powiadasz prezesa :-(
kdk
| 09:11 poniedziałek, 6 maja 2019 | linkuj Nie widzę fotki z miejsca wbicia łopaty przez Prezesa. "Ostatecznie na tych ziemiach mamy pełną suwerenność - powiedział we wtorek prezes PiS. Jak dodał, "będziemy mogli robić tutaj, to co jest potrzebne Polsce, potrzebne temu regionowi i nikt nie będzie w stanie nam w tym przeszkodzić". Prezes wbił łopatę, choć pozwolenia na budowę jeszcze nie ma.
AgniechaEG
| 20:45 niedziela, 5 maja 2019 | linkuj jak przekop nie wypali to i tak będzie nowa atrakcja w regionie - łyse wydmy na miarę Lubiatowskich :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy