9.000 km

Sobota, 15 czerwca 2019 · dodano: 15.06.2019 | Komentarze 9

Nic szczególnego, a jednak się działo wiele i mocno. Ogólnie wspaniały dzień działkowy i rozpoczęcie szabrowania groszku.

Zdarzenie po "polskiemu".
Na koniec dnia podczas powrotu z działki wspólnie z EL Koorsem grzecznie pogoniliśmy debila który próbował nam ubliżać w temacie obowiązku jazdy rowerem w żółtych kamizelkach. Pasażer w pewnym momencie wysiadł z wozu i rwał się do walki jednocześnie grożąc milicją, a koszulkę natenczas miał niebieską. Położyłem delikatnie FXa i zadałem pytanie kładące. Osobnik debil zaczął się oddalać z podkulonym ogonem. Odszczekiwał się okrutnie. EL Koors  kichnął i niewiniątko zgubiło prawego buta. Sądząc po zawartości samochodu osobnik był z opcji (500+)

Wesoły miś żartownik
Wesoły miś żartownik © biker2000

Liczby
B – 255
D – 58

199 - ////// - (29,889)

MARECKY
| 20:24 wtorek, 18 czerwca 2019 | linkuj FX ci w tym pomoże. No i sobotnia jazda ;-)
kgrzany
| 06:54 wtorek, 18 czerwca 2019 | linkuj W ciągu swego krótkiego życia spotkałem dwukrotnie dzielnicowego, który to inicjował rozmowę. Niestety na rzadną imprezkę nie zaprosił. Nie okładał mnie pałą bym sobie zapamiętał (co za milicji się zdarzyło). Więc trudno powiedzieć że byśmy się znali :-)
| 21:26 poniedziałek, 17 czerwca 2019 | linkuj Marecki idę na Rekord Świata :-)
MARECKY
| 19:47 poniedziałek, 17 czerwca 2019 | linkuj Urocze zdarzenie :-) No i 9000 km też urocze.
| 22:11 niedziela, 16 czerwca 2019 | linkuj Kgrzany nie zgadzać się jest rzeczą ludzką. To nie jest wątek "potyliczny" lub nawet "polityczny". Ja świadomie używam pojęcia milicja lub "milicja". Jestem ciekaw czy znasz swojego dzielnicowego i kiedy go ostatnio widziałeś? Kiedyś dzielnicowy to był ktoś, dzisiaj tylko któś :-)
kgrzany
| 21:26 niedziela, 16 czerwca 2019 | linkuj Ach, umknęło. Gratulacje za 9000+ (czyli z nawiązką)
| 21:23 niedziela, 16 czerwca 2019 | linkuj Pozwolę sobie nie zgodzić się z opcją którą wskazałeś. Osobnik zdradził się grożąc "milicją". Nie będę dalej rozwijał tego wątku, gdyż to wątek "potyliczny" ;-)
| 20:53 sobota, 15 czerwca 2019 | linkuj Samochód na drugiej fotce widać. Pańcia go wołała na "h" lub "ch" :-)
koszmar67
| 20:51 sobota, 15 czerwca 2019 | linkuj I co, odszedł bez samochodu?! :)))))))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hater