Groszkiem w anonima

Środa, 19 czerwca 2019 · dodano: 19.06.2019 | Komentarze 2

Z 170 tegorocznych dni 20 czasowo spędzony na rowerku.

Miałem to napisać w dniu wczorajszym.
Codziennie rano wstaję z pozytywnym nastawieniem. A potem nagle zaczynają się pojawiać ci wszyscy idioci. Idiotów ci u nas dostatek. Anonimowy idiota to jest ktoś lub któś.

Banki padają, a idiota w necie mi grzecznie na blogu Mareckiego plecie dyrdymały w które jeszcze sam do końca nie wierzy. Wiara czyni wielkie cuda. Zgadnij kim jesteś. To taka mała prowokacja z strony "Wujka Same Zło".

Dla dopełnienia mojej podłości gbura zapodam cytat „Półgłówki zwykle najwyżej głowę podnoszą”. Głowa jaka jest każdy wie. Pisała o tym dawno temu Eliza Orzeszkowa.

Pozwolę sobie nieco swawolnie i trywialnie pójść po bandzie i potraktować to moim swoistym czarnym humorem. Lubię zielony groszek. Dla odróżnienia bardzo nie lubię anonimowych upierdliwych gości. Specjalnie dla mojego natenczas ulubionego anonima groszkowe kompozycje. Bardzo lubię jak anonim jest zadowolony i życiowo zielony.

I co mi puszatku zrobisz jak Mnie złapiesz?

Groszkowa anonimowa kompozycja
Groszkowa anonimowa kompozycja © biker2000

Wyłuskany groszek
Wyłuskany groszek © biker2000

Liczby
B – 264
D – 61

195 - //////// - (29,133)