Performance na Dębowej i Nowym Polu

Wtorek, 14 stycznia 2020 · dodano: 15.01.2020 | Komentarze 5

Dziś zrobiłem swoisty rowerowy performance na Dębowej i Nowym Polu. Było to wykonanie kierowane własnymi ograniczeniami w określonym czasie i przestrzeni. Nikogo kto mnie zna chyba nie zaskoczyłem. Jedynymi zaskoczonymi byli kierowca autobusu linii numer 15 i pies z pewnej posesji.

Liczby
B – 22
D – 3

352 - ///// - (40,534)

| 07:17 piątek, 17 stycznia 2020 | linkuj Koszmar67 jak widać dałem radę i w odpowiednim czasie zjechałem do zajezdni :-)

Jotka69 tak dokładnie to jeździłem w prostokąt z sporym ogonkiem. Pan z kauflanda to mi może naskoczyć na pukiel :-)
jotka69
| 06:48 piątek, 17 stycznia 2020 | linkuj Wygląda mi na to, że jeździłeś w kółko, dopóki pan z kauflanda nie wyciągnął wtyczki z gniazdka. :D
koszmar67
| 17:33 czwartek, 16 stycznia 2020 | linkuj A w głowie Ci się nie zakręciło?! ;)
| 07:31 środa, 15 stycznia 2020 | linkuj Kierowca autobusu był bardzo zdziwiony, że jechałem tam rowerem i musiał ostro hamować. Pies natomiast szczekał na mnie przyjaźnie ale tylko co drugie okrążenie.
kgrzany
| 07:20 środa, 15 stycznia 2020 | linkuj Znaczy się pogoniłeś autobus i psa ;-)
Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miona