Rehabilitacyjnie

Niedziela, 4 października 2009 · dodano: 04.10.2009 | Komentarze 2

Dziś banda czujnych rehabilitantów spod znaku Biedronki, próbowała wyciagnąć mnie nad wietrzną Zatokę Gdanską.
Stan mojego lichego zdrowia pozwolił mi jedynie na mały kawałek trasy.
W przelocie zerknąłem na fale Nogatu targane potężnym wiatrzyskiem.

Wkrótce zacząłem odstawać od wesołego jesiennego peletonu.

Rolę naczelnego rehabilitanta natenczas przejął Mirek i poprowadził mnie w stronę domku (, a raczej placówki zdrowotnej gdzie dostałem dwa kłucia w du...ko)
Onego Mirka proszę nie mylić nawet w domyśle z sławnym obecnie "Miro"

Wieczorkiem wyjechałem jeszcze rozprostować skłute du...ko i załapał mnie deszczyk :-)

niradhara
| 04:46 poniedziałek, 5 października 2009 | linkuj Musiało się dość niewygodnie siedzieć na siodełku, skoro ta część ciała, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę była tak straszliwie pokłuta! ;P
Kajman
| 22:36 niedziela, 4 października 2009 | linkuj Nie ma to jak w peletonie, szczególnie gdy wieje:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziec