Rehabilitacyjnie

Sobota, 10 października 2009 · dodano: 10.10.2009 | Komentarze 3

Kręciłem się dzisiaj od ciemnego rana po mieście.

Dobry dzień ponieważ udało mi się załatwić kilka ważnych spraw.
Wziąłem ostatnie ważne ukłucie w okolice d... duszy :-)

W pewnym momencie spotkałem Tomka, herszta Rowerowej Bandy "J".

Wieczorem sprawdziłem też urobek z niedawnej obserwacji kampani buraczanej. Usypany wał buraczany ma równo 100 metrów.

To były niby przygotowania do Harpagana :-)

___

MARECKY
| 08:02 niedziela, 11 października 2009 | linkuj W przyszłą sobotę to dopiero zmaltretuje swoją d... :-).
Kajman
| 07:46 niedziela, 11 października 2009 | linkuj Eeeee:) Wy to macie pogodę a u nas leje:( Dobrze, że kończysz maltretowanie czterech liter:)
rammzes
| 20:26 sobota, 10 października 2009 | linkuj W lipcu też myślałem o Harpaganie. Spróbować swoich sił... Niestety kolega się wykruszył, rower zniszczył i nic z tego w tym roku. Kto wie może za rok spróbuje? A mi nie pozostało nic innego jak żadnych błędów nawigacyjnych, ogólnie powodzenia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wkeoc