Nietypowa zaduma.

Niedziela, 1 listopada 2009 · dodano: 01.11.2009 | Komentarze 6

Dzisiejszego ranka wyruszyłem sobie na małe rowerowe szwędanko.
Zwiedziłem okolice mostu kolejowego prowadzącego na Elbląg Zdrój i dalej zapomnianym już szlakiem Kolei Nadzalewowej.
Teraz już nic kursowego tędy nie jeździ :-(

_
Stąd rozpościera się wspaniały widok na Port Morski w Elblągu.

Dalsza część dzisiejszego dnia miała tradycyjny charakter nierowerowy i motto usłyszane bardzo dawno temu.
Nieraz je sobie powtarzam gdy jest mi smutno.

"Do tej krainy idź ścieżkami tonów,
z których się rodzą poważne muzyki.
Krainą dźwięków jeszcze nie skończonych,
zaczętych tylko ..."
_

| 20:39 środa, 26 czerwca 2019 | linkuj Kgrzany temat lekko odgrzany przez kursującego gościa pochodzi z roku 2009. Gość musiał mieć "coś" lub "cóś" wspaniałego na myśli w ty temacie. Czwarty Port Morski RP żyje swoim życiem i tego się trzymajmy ku chwale :-)
kgrzany
| 22:50 poniedziałek, 24 czerwca 2019 | linkuj Ostatnio , czyli z tydzień temu tych "skarbów" nie było. Ciekawe czy ten transoceaniczny ścigacz był wyłowiony z dna rzeki wraz ze skarbami czy raczej ktoś zaparkował nad brzegiem i po prostu wywalił urobek piracki ?
| 23:11 piątek, 21 czerwca 2019 | linkuj gość odzew po prawie 10 latach i muszę przyznać, że faktycznie w wymienione dni ruch na trasie jest bardzo wielki :-)
Gość | 14:00 piątek, 21 czerwca 2019 | linkuj Nie prawda. W poniedziałki, środy i piątki kursują tam pociągi towarowe tylko do stacji Elbląg Zdrój.
| 14:45 poniedziałek, 2 listopada 2009 | linkuj Niestety ten most dawno temu został spisany przez PKP na straty.
Żaden kursowy pociąg już tędy nie jeździ.
Jedynie nieraz dowiozą węgiel do miejscowej elektrociepłowni, (mam nadzieję, że tej nie zlikwidują).
Most i trasa nadzalewowa to już szlak zwiniętych torów :-)
Kajman
| 07:57 poniedziałek, 2 listopada 2009 | linkuj PKP jest biedne ale przydałby się chyba remont tego mostu bo na pierwszy rzut oka grozi zawaleniem:(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arzyz