Spokojnie po Ebowie.

Poniedziałek, 16 listopada 2009 · dodano: 16.11.2009 | Komentarze 4

Koledzy w pracy rozłożeni grypą i innymi sraczkami.
Ja trwam jeszcze na posterunku.
Co ja pierniczę, przecież w pracy nie ma kolegów :-)

Myślę nad swoim tysięcznym zdjęciem na photo.bikestats.eu

MARECKY
| 21:21 środa, 18 listopada 2009 | linkuj Jasne, że nie. To była czysta przenośnia literacka ;-)
| 19:17 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj feels3 z tymi kolegami w pracy to była oczywiście czysta przenośnia literacka, (choć ze mnie żaden tam literat). Respektu żadnego nie musisz czuć bo jestem spoko gość. Nieraz tylko strzelę, że mógłbym komuś wyrwać nerkę :-)

MARECKY nie bój nic i nawet nie myśl o żadnym zmianie loginu !!!
MARECKY
| 16:00 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj Aż się boję, jaki ja powinienem przybrać login :-)).
feels3
| 20:45 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj To prawda, kolegów nie ma :), tak sobie myślę że powinieneś mieć nick "Spokojnie po Ebowie" :) A no i +5pkt do respektu z dystans w tym roku:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa winam