Grudniowe Pączki.

Niedziela, 13 grudnia 2009 · dodano: 13.12.2009 | Komentarze 6

Ponieważ w kalendarzu pojawił się kolega Grudzień, czas więc było dopełnić tradycji Mistrza Ceremonii Mareckiego i odwiedzić pewną cukiernię w Nowym Stawie. W końcu nie samym rowerem człowiek żyje. Pogoda nam wyjątkowo dopisała, wobec czego 16 śmiałków okraszonych rowerową rodzynką Alinką ruszyło żwawo w wyznaczonym kierunku.

Organizowana przez Mareckiego po raz czwarty wycieczka "Grudniowe Pączki" stanowiła podsumowanie i zakończenie rowerowego roku 2009. Rajd był też okazją do zaprezentowania przez Mareckiego niecnych planów rowerowych na rok 2010.

Oddaliśmy się pokusie wspólnego jedzenia pączków i innych cukierniczych wypieków w Nowym Stawie, co niewątpliwie pogłębiło integrację środowiska rowerowego i wprowadziło w wielkie zdumienie miejscową ludność. Udowodnimy też niedowiarkom, że jazda w niezbyt kojarzącym się z rowerem miesiącu, jakim jest grudzień, jest możliwa i co ważne sprawia ogromną frajdę.

W Nowym Stawie do uczty dołączyli reprezentanci Trójmiasta (też z dziewczyną), a pierwszy raz w historii imprezy udział w całości wycieczki wziął redaktor naczelny - Elbląskiej Strony Rowerowej.

Trasa:
ELBLĄG - Helenowo - Kazimierzowo - Jazowa - Wierciny - Lubstowo - Myszewo - Lipinka - Świerki - Chlebówka - NOWY STAW - Lubieszewo - Orłowo - Nowy Dwór Gdański - Cyganek - Żelichowo - Nowy Dwór Gdański - Marzęcino - Kępki - Bielnik - ELBLĄG

Pączkowe fotki:

Całości grudniowej ceremonii dopełniła wspaniała pogoda.

Było zabawnie i uroczo.
Wicej fotek z Rajdu niebawem na - Elbląskiej Stronie Rowerowej

niradhara
| 19:23 poniedziałek, 14 grudnia 2009 | linkuj Na takich dopalaczach to rzeczywiście można pojeździć ;)
Dynio
| 22:54 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj JA CHCĘ KOSTKĘ WIŚNIOWĄ !!!!!!!!!!
fredziomf
| 22:37 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj Fajne ta tradycja, dobrze że cukierni nie za daleko. Pogoda na fotce zaskakująco pozytywna.
| 22:00 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj Mój zestaw i tak wyglądał skromnie: pączuszek, kostka wiśniowa i kawusia.
Inni to mieli dopiero cukierniczą fantazję :-)
Kajman
| 21:56 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj To przeszło moje najśmielsze oczekwania:)
vanhelsing
| 21:54 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj Takiego smaka ludziom robić ! :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum