avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 290851.00 kilometrów.

Mini Zimowe Żuławy z GRT

Sobota, 9 stycznia 2010 · dodano: 10.01.2010 | Komentarze 4

Po wyczerpującej nocnej zmianie musiałem pospać sobie małe conieco.
LOGIKA :-)
Potem ruszyłem w poszukiwaniu Zimowego Żuławskiego Rajdu GRT.
Daleko nie musiałem szukać gdyż rozgrzewali się w pobliskim Zajeździe Żuławy.

Tu przejęłem schedę po Mareckim.

I poprowadziłem ich najkrótszą z możliwych dróg czyli przez swoją działkę :-)

... wprost na najniższy punkt w Polsce.

Potem pojawiły się małe bezdroża wśród żuławskich wierzb.

Zdobycie niebieskiego mostu było udane.

W końcowej fazie dostałem zadanie bojowe czyli odprowadzenie Weroniki do Elbląga.

więcej fotek znajdziecie na - Elbląskiej Stronie Rowerowej

| 20:14 niedziela, 10 stycznia 2010 | linkuj Kajman Niestety o odśniezaniu nie było nawet mowy, mała fotka i w dalszą drogę.
Niradhara Powiem szczerze, że nic nie ryzykowałem. U mnie na działce każdy poważny biker jest mile widziany (mam na to świadków).
Dynio Nie ma co chwalić - trzeba to zobaczyć na własne oczy :-)
Dynio
| 10:23 niedziela, 10 stycznia 2010 | linkuj Piękne krajobrazy.Super wypad,pozdrawiam z SY.
niradhara
| 09:12 niedziela, 10 stycznia 2010 | linkuj No tak, w zimie to można przepuścić bikerów przez działkę, bo nie ma ryzyka, że będzie efekt jak po przelocie szarańczy ;)
Kajman
| 08:51 niedziela, 10 stycznia 2010 | linkuj To przyjemne z pożytecznym:) Działkę pewnie odśnieżyli:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kinie