avatar Ten blog rowerowy z uśmiechem na ustach prowadzi Darecki z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 290883.00 kilometrów.

Cienizna.

Czwartek, 21 stycznia 2010 · dodano: 21.01.2010 | Komentarze 4

Mam nadzieję, że to już ostatni dzień styczniowej cienizny spowodowanej bardzo poważnymi sprawami domowymi.

Czas przed komputerem zaowocował znalezieniem fotek jak to zima gnie przewody.
Ciekawe czy ludziska z terenów objętych narodowym kataklizmem mają już takie autorskie foty ?

mavic
| 21:52 sobota, 30 stycznia 2010 | linkuj Prawdziwie zimowe klimaty.
mnowaczy
| 08:50 piątek, 22 stycznia 2010 | linkuj Darecki nie daj się Cieniźnie!
Ja też niestety z przymusu tylko we wtorek byłem rowerem w pracy :(
kundello21
| 08:13 piątek, 22 stycznia 2010 | linkuj ładnie nagina te przewody... kiedyś też tak było, ale w dobie wszystkiego na prąd, ludzie teraz nie umieją żyć bez energii.
Kajman
| 20:47 czwartek, 21 stycznia 2010 | linkuj Wczoraj przejeżdżałem przez gminę Wolbrom. Tam prądu nie ma od ponad 10 dni. Wygląda tak jak na tych zdjęciach albo trochę gorzej:(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa taros