Cienizna.

Środa, 3 lutego 2010 · dodano: 04.02.2010 | Komentarze 6

Całkowity brak parcia na rower.
Udałem się tylko do pracy i wróciłem szczęśliwie.

Przeziębionko czyli psikanie i kaszel - (usta zatykam)

| 22:50 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Wszystkim którzy martwią się moim szlachetnym zdrowiem i daja cenne wskazuwki serdecznie dziękuję.
Gdybym tylko mógł to mielibyście etaty konsultantów w ministerstwie zdrowia. Tam póki co rządzi tam jednak minister kłapacz :-)
Kajman
| 22:42 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Ups:( Jak mnie zbiera, to leczę się grogiem ewentualnie grzańcem:) Pomaga!!!
MARECKY
| 20:43 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Znając Dareckiego, to na gardełko poleje Specjala i na weekend będzie jak nowy ;-). Pozdrower.
alistar
| 12:31 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Na przeziębionko sugerowałabym czosnek (dobry nie tylko na wampiry ;P), miód (pszczeli a nie pitny ;P) oraz wit.C w jakiejś naturalnej postaci ;)
Aha, niekoniecznie należy to razem mieszać ;D
Zdrówka :)
kundello21
| 10:55 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Wiosna idzie:) bedzie lepiej
Djablica | 09:51 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Nie daj się bez walki! Pozdrowerek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina