Spokojnie po Ebowie.

Piątek, 5 marca 2010 · dodano: 05.03.2010 | Komentarze 5

Najważniejszym punktem dzisiejszego dnia była opłata hostingu konta bikerelblag.
Elbląska Strona Rowerowa będzie w necie jeszcze do marca 2011 :-)

Ponieważ miałem po drodze wpadłem na rekonesans prac budowlanych na nowym elbląskim Starym Mieście.

Na fotce oprócz ceglanych fragmentów widać: Galerię EL, budynek Alstom oraz Bramę Targową.

Kiedyś to robiono poważne mury. Zbliżenie cegieł.

Kajman
| 21:37 sobota, 6 marca 2010 | linkuj Tutaj można się wiele nauczyć:) Np, ze brama nie wygląda jak brama:)
| 20:27 sobota, 6 marca 2010 | linkuj Kajman odszukałem zbliżenie Bramy Targowej. Fotki pochodzą z 6 marca 2009 :-)
MARECKY
| 14:38 sobota, 6 marca 2010 | linkuj Mam nadzieję, że ESR będzie w necie znacznie, znacznie dłużej ;-). Tak np. do marca 2041 r.
biker | 11:47 sobota, 6 marca 2010 | linkuj Kajman Brama Targowa to to takie cudo na pierwszej fotce zakończone dwoma iglicami.
Gdzieś kiedyś u Dareckiego była fotka samej bramy
Kajman
| 23:53 piątek, 5 marca 2010 | linkuj Kurcze, patrzę, gały wytrzeszczam i żadnej bramy nie widzę, tylko jakieś budy:(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edyni